Gott & Blandat

Dags att blogga igen kanske, har inte haft motivationen på ett tag men det kanske vänder nu :) Det har ju hunnit hända en hel del sen sist. Jag har börjat jobba igen efter 8 härliga semesterveckor, känns bra än så länge, det var en välbehövlig paus känner jag.

Jag och Emma har ju blivit träningsfreak på sista tiden, våran PT Lina är helt fantastisk på att motivera oss! Vi springer ca 2 ggr i veckan och snart drar vi igång med styrketräning. Jag var på gymmet med Lina idag, första gången sen gymnasiet :P, och det var galet jobbigt! men riktigt kul, vi fick skratta en hel del åt min svaghet ;) Bänkpress var ju roligast, jag orkade knappt lyfta stången, pinsamt! Men det ska bli bättre! Vi har inte varit aktiva så länge med träningen än men jag känner mig redan mycket piggare, känns underbart :)
 

Hösten har kommit...redan...Hela sommaren gick åt till att vänta på sommaren, ville som inte acceptera att den var så dålig (vädermässigt) Jag har inte ens varit på stranden en enda gång i år, hemskt!

Nu är det mys i soffan med en pigg Julia, Tobbe lät henne sova 4 timmar på dan så hon vill inte alls sova nu :P








Kommentarer
Ingela

Åhå kors i taket! Ett blogginlägg :-D Kul att ni tränar nu!! Du ska se att du blir starkare om några månader :-) Kram

2010-09-09 @ 21:44:53
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Li

Välkommen tillbaka till bloggvärden! Ju mer man skriver ju roligare är det! ;)



Är så sjukt stolt över er att ni har börjat träna, ni är såååå duktiga! Och du kommer att märka av resultat i kroppen ganska snabbt tror jag :)

2010-09-10 @ 08:34:54
URL: http://lipan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0