Ajajaj!

I måndags körde jag gympass nr 2 med Lina, lika kul den här gången också :) Men jääääklar vad ont det gör i mig idag! Jag klarade inte ens av att pumpa smältost på jobbet! Illa :D Har nog aldrig haft så här mycket träningsvärk förut! Idag missade jag springningen för att jag jobbade kväll, känns inge kul alls! Sluta träna utan mig flickor! Nu ligger jag efter med springandet, inte bra! Måste se till att inte vara för bakis på söndag så jag orkar springa då. Hehe får väl se hur det går med den saken...

Om en och en halv vecka kommer Tobbes mamma hit och stannar några dagar och tills dess MÅSTE walk-in closeten vara färdig, annars måste hon ju sova mitt bland mina kläder och det är ju inte så kul :) Så nu är det bara att ta tag i allt! Jag är lite orolig över mattskärandet, vill ju inte att det blir snett och fult!

Funderar på att sätta såna här ställningar på väggen:



Åsikter??





Kommentarer
Anna

Det blir ju perfekt...det är så sånt jag vill få in i klädkammaren sen när vi fixar till den.

2010-09-15 @ 06:37:41
Maria

Den Walk in closeten var ju skitsnygg

2010-09-15 @ 09:06:20
Li

Det låter som en bra plan att sätta in sånna ställningar! Tänk smart förvaring och köp lådor och sånt till allt smått :)

2010-09-15 @ 09:09:24
URL: http://lipan.wordpress.co
Emma

Perfekt!! :) Vart hittade du de ställningarna?

2010-09-15 @ 16:01:05
Lina

Det gör ju inget att Emma blir vassare på löpningen och du på gymmet. Då kommer ni att se att träning verkligen gör skillnad. Emma kommer känna sig starkare i spåret och du på gymmet :) Bara ni accar sen ;)

2010-09-15 @ 17:45:27
URL: http://kinner.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0