I´m back

Oj vilka jobbiga dagar det har varit! Jobb hela dagen och sen när man kommit hem så har det varit tjorv hela kvällen, Julia har inte velat sova så man har inte haft en lugn stund...Vet inte vad det har varit för fel. Idag är första gången på länge som hon somnade utan problem. Sååå skönt! Hoppas bara hon sover heeela natten nu, hon har även skaffat en vana att vakna kl 01 varje natt och vägrar somna om om hon inte får sova med mig. Jag sover ju väldigt dåligt då för hon ska ju hålla på och sova på mig och hoppa fram och tillbaka i sängen så man kan lugnt säga att jag har varit trött den senaste tiden! Nu hoppas vi på att allt går tillbaka till det vanliga!

Julia vaknade kl 5 imorse så så här trötta var hon och Tobbe kl 9 när jag åkte till jobbet :)








Kommentarer
Lina

åh vilka sötisar!!

2010-05-13 @ 22:23:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0