100311

Det har varit lite dött i bloggen här ett tag, jag har helt enkelt varit alldeles för trött på kvällarna efter jobbet så har däckat efter att jag nattat Julia...Jobbigt att vara "ensamstående förälder"! Ska bli så skönt när Tobbe blir frisk...då ska jag nog rymma iväg och vila upp mig ;) Kanske en weekend nånstans...vem vill följa?

Idag har vi varit till Happis och lämnat Julia hos mormor, hon kommer hem först på söndag! Usch jag saknar henne redan! Men ska ju jobba och slita i helg så tiden kommer gå snabbt.

När man är i Happis så måste man ju svänga förbi CANDYWORLD!


Lägg märke till ramlösan!

Nu längtar jag till lördag och finalen i Melodifestivalen!!!!! :D Så spännande! Hoppas verkligen att inte nån tråkig ballad vinner!


Hade ju tänkt blogga om mina nyinköp också men jag orkar inte fota dom haha så lat har jag blivit!

Fick ju mitt supersnygga armband av Lina igår, det borde jag ju visa...det är såååå Anki :D men tyvärr så gick det inte att få någon bra bild..alla blev suddiga! Typiskt!

Nu ska jag slänga mig på soffan och njuta av ledigheten...kanske orkar vara vaken längre än till 9 idag ;P Jag har ju trots allt sovmorgon imorn! Helt otroligt!



Kommentarer
Magda

Kom ner till mig :) vi kan vila upp oss tillsammans?

2010-03-12 @ 08:49:48
Catrin

Du kan komma på en weekend till Kalix/kattis nån helg här framöver och rida med mig hela helgen! ;)

2010-03-12 @ 08:52:46
URL: http://catrinsegerlund.blogg.se/
Anki

Alltså båda förslagen lät ju bra! :)

2010-03-12 @ 11:41:03
URL: http://annli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0