Underbar dag!

Igår var en såå kul dag! Först Ikea hela dagen med familjen och Emma, Anna och Neo. Köpte lite grejer till Julias blivande rum och även annat välbehövlligt. Åt ju såklart dom obligatoriska Ikeaköttbullarna till lunch, mumsigt! Tyvärr fick jag inte med mig allt jag ville för vi fick inte tag på nåt släp. Nå det kommer ju fler Ikeaturer!
 
På kvällen vart det en tur till Western Farm, det var sommar invigning med Brolle på scen. Det kan man ju inte missa! Han var sååååå bra!! Shottade tequila för första gången...never again säger jag, hujja!



Njuter i midnattssolen!









Kommentarer
Magda

hoppas ni inte raggade på min blivande man! när jag kommer hem vill jag också ta en drink med dig :)

2010-06-14 @ 09:15:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0