Födelsedag!

Vilka härliga dagar det har varit, igår var familjen här och firade min födelsedag. Vi åt massa gofika och grillat *mums*.
På kvällen färgade Emma mitt hår och vi drack lite bubbel med jordgubbar i :) Sen avslutade vi kvällen med att se New Moon, jag somnade efter typ halva :P Inte van att vara vaken länge på kvällarna haha.  
Idag har jag, Julia och Emma firat genom att shoppa loss på stan, härligt! Shoppade liite mer än det var tänkt :P sånt som händer ;) Ikväll har mina härliga vänner varit här och vi har proppat i oss massa gofika. Tack för att ni kom!
Imorn blir det fullt upp igen för då kommer Anna och familjen! Kuuul! Min semester har inte varit särskilt lugn hittills och det älskar jag! Hatar att inte ha nånting planerat det är så tråkigt att bara hänga hemma, Julia blir så rastlös av det också.

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite!



Kommentarer
Ingela

GRATTIS igen på rätt dag :-D Kram

2010-06-28 @ 22:40:42
Anki

Tack ;)

2010-06-29 @ 07:42:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0