Semester dag 3 & 4

Söndagen blev lugn, vi tog en låång sovmorgon! Det händer ju inte så ofta så det var skönt. Vi segade på ett bra tag i lägenheten och sen drog vi in till stan för att träffa Magda och Daniel. Åt sveriges största pizza till middag!


Enorma var dom! Ändå orkade jag äta upp nästan hela, stolt över mig själv :D

Vi vandrade runt lite och satte oss sen i vasaparken och chillade i solen, så skönt!!! Älskar sommarvärmen! Senare drog vi till deras lägenhet och spelade lite playstation och åt jordgubbar.

Idag har dagen bestått av detta :


mmmm, muffins med glass, inte illa ;D


Och så shopping såklart ;)

Efter shoppingen tänkte vi gå på bio så vi gick iväg dit och hamnade mitt i en premiär...med kändisar på röda mattan! Det var ju lite kul, stod där och tittade ett tag. Fick se Anna Anka! Erik från EMD, Sarah Dawn Finer mfl. Det var en hel del kändisar som vi inte kände igen också.

Imorn bär det av till skansen, måste ju kolla in allsången!






Kommentarer
Catrin

Jag vill också till Stockholm & SHOPPA! Är så avis :)

2010-07-07 @ 09:18:10
URL: http://catrinsegerlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0