Semester dag 2

Vi fortsatte resan på lördagmorgon, vi hade ju bestämt att träffa Tobbes släktingar på Gröna Lund på dan så det var bara att försöka gasa lite ;)
Tog en liten avstickare in i Gävle på vägen.


Där hade dom en lite roligare rondellutsmyckning än våran rostboll i Luleå.


Jag hade lite att göra i bilen :)


14.54 Framme på Grönan!




Jag åkte uppskjutet, jag trodde jag skulle dö!!!


På väg hem i stockholmsnatten...(kvällen)

Vi hade verkligen underbart väder, 30 grader minst.



Kommentarer
Emma

Gu så härligt ni verkar ha det!! :) Är lite avis!!! Erkänner att jag också är rädd för högakustenbron, Fredrik tycker jag är jättefjantig! :P Bilden du tog över vattnet och båtarna i Sthlm var verkligen skitsnygg!!

2010-07-04 @ 21:29:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0