Gott Nytt År!

Kanske är dags att uppdatera lite här igen, har varit väldigt lat på att skriva på senaste tiden men ska försöka bättra mig :).
Har nyss kommit hem från en jääääävligt lugn kväll på jobbet, helt värdelöst att ha öppet till kl 04.00 på nyårsdagen måste jag säga...stod 3 pers + städkille i serveringen och sålde inte mycket efter kl 10 på kvällen. Stämplade ut 10 över 4 :) Najs att vara tidig för en gångs skull! Dom få kunderna vi hade var väldigt glada och trevliga ialla fall :) En kändis dök upp igen, Markus Fagervall...otroligt trevliga var han och hans kompisar. Imorn blir det att jobba natt igen, får se om det dyker upp mer folk då.

Tråkigt att julen är över nu...går alltid för snabbt förbi! Det är ju så mysigt när hela familjen är samlad och man äter en himla massa julmat och godis. Stackars Julia vart ju livrädd för tomten...förstår henne, den där masken är ju inte så trevlig...Får se hur det går nästa år...då kanske hon till och med bryr sig om sin julklappar så slipper mamma sitta och öppna alla :D

Nä nu måste jag nog inta viloläge så jag orkar upp nån gång imorn så jag hinner busa med lilla busfröet och städa och handla och såna grejer.
Natti natti...eller god morgon kanske jag ska säga (skriva)... 


Kommentarer
Elli

Jippi :) En uppdatering! Kul att du fått servera snygga Fagervall :)

2010-01-02 @ 17:43:27
URL: http://eronille.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0