100121

Ååå vad härligt, idag slapp jag lämna dagis med dåligt samvete för min gullunge grät ingenting när jag lämnade henne där. Hon har för upptagen med att bli kramad av sina kompisar. Dom blir alltid så glada när hon kommer dit :) Så sött!

Igår var jag och Emma och kollade på tapeter...jag behöver nya till Julias rum och till min walk-in closet...och gärna till vardagsrummet också. Hittade sååååå snygga tapeter till min walk-in closet men såklart kostade dom 1200:- per rulle...känns liiite dyrt! Så nu deppar jag över att jag inte är rik :P

Nä nu ska jag slänga mig i säng en stund...är sååå trött! (ovanligt :P)

 

 

 



Kommentarer
Anonym

Visst är det typiskt att det man brukar tycka är snyggast och är det som visar sig vara det dyraste? Lycka till med tapetserandet!

2010-01-22 @ 12:58:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0