Låång lista...

En lång lista från Cosmo!

Namn: Annica

Piercingar: Nej (hål i öronen)

Tatueringar: Nejnej

Längd: 1,61

Skostorlek: 37

Hårfärg: Nu mörkbrunt typ

Fräknar: Massor på sommaren!

Kär? Jo ♥

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland...gärna på nåt varmt ställe!

Tycker du att du är attraktiv? Ibland...när jag har bra dagar :)

Dricker du? Massa mjölk och cola. Nån enstaka cider ibland...

Röker du? Näää

Vilket schampo använder du? Head and shoulders eller VO5

Vilken parfym använder du? Olika men mest Christina Aguileras Inspire

Vad är du rädd för? Spindlar, myror! Hujja!

Gillar du att tvätta? Nej men jag tvättar hellre än tar reda på den efter :)

Gillar du berg- och dalbanor? Gjorde det förut, nu var det ett tag sen jag åkte nån..

 Senaste…

Filmen du hyrde? Bakfyllan, LA gigolo och Inglourios basterds

Filmen du köpte? Oj det vet jag inte, har inte köpt någon film på läääänge!

Låten du hörde: Hmm Higher med IdolErik :)

Låten du laddade ner? Laddar inte ner musik

Personen du ringde? Tobbe

Personen som ringde dig? Tobbe

TV-program du såg? Typ Biggest looser eller nåt sånt

Person du tänkte på? Julia

 Favorit…

Låt: Right round tex..

Sak att göra: Shoppa, mysa med familjen, vara med vännerna :)

Sport: Ridning

Dryck: Mjölk

Kläder: Lååånga tröjor

Film: Dirty Dancing, SATC, Fast & The Furious filmerna..mfl..

Bil: Min gamla pärla

Serie: Sex and the City, Lipstick Jungle, Gossip Girl, One Tree Hill,Gilmore Girls, Ugly Betty, Desperata hemmafruar...vadå tv-nörd!?

 Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ooo ja...

Gråtit över en flicka? Ja det också..

Ljugit för någon? Är inte särkilt bra på att ljuga men det har säkert hänt nån gång

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Nää

Träffat någon från internet IRL nångång? Nepp

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? 2 kanske...

Hjärtan brustet på grund av dig? Kanske en gång

Tjejer du kysst? Massor!

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hmm inte så många tyvärr

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Typ en gång

 Senaste…

Boken du läste? I Dina Kläder - Jane Green

Personen du fick e-mail av? Tobbe tror jag

Personen du fick brev av? Syster

Personen du fick sms av? Emma

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Hela min familj äter aldrig middag tillsammans :(

Saken du köpte? Kläder från Gina Tricot

 Vad har du gjort idag? Jobbat! Busat med Julia, bloggat

Brukar du svära mycket? Lite för ofta.


När stiger du upp på morgonen? Ca 06.00 när jag jobbar dag, typ 8-9 när jag är ledig (om Julia är snäll med mamma)

Vad har du på dig? Svarta leggins och lila oversized stickad tröja

Vad ska du göra ikväll? Inte så mycket kvar av kvällen nu...ska sooova

Vad är du allergisk mot? Djur :(

Använder du hårspray? Jaaa

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja

Är du glad nu? Ja :)

Var du glad igår? Ja hyfsat

Vad dansar du till? Partymusik!

Stockholm är… ? En härlig shoppingstad

Göteborg är… ? Långt borta

Kan du sjunga? Näh!

Spaghetti eller makaroner? Makaroner!

Land du vill besöka? Thailand, USA...mfl



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0