16 Januari

Sitter och kollar Inglourious Basterds, INTE en film för mig måste jag säga! Hujja hujja hujja det gör ont i mig! Var tvungen att ta datorn i famnen för att slippa titta så noga.

Trött är jag nu så ska snart lägga mig så jag orkar upp och jobba imorn. Hade en ganska bra dag på jobbet idag, hyfsat lugn försäljning och överbemannade var vi, precis som jag vill ha det :D Enda som tjorvade var den nya hemska stora grillmaskinen, den ville inte riktigt "spotta" ut kötten så man fick som hjälpa till, vilket tog massa extra tid...saknar stekborde redan!!

Längtar till måndag när det blir födelsedagsfirande med massa härliga tjejer :) Var sååå länge sen vi träffades allihopa känns det som. Måste fixa lite mysiga filmkvällar och sånt snart också, nu när Emma äntligen har mer tid för oss! ;)

Måste ju bara säga att min lilla bebis (som inte är nån bebis nå mer) är världens sötaste! Hon kom springande när jag kommer hem från jobbet och började direkt peka och säga "titta titta" åt allt och ingenting och sen skulle hon sitta i min famn och läsa min cosmopolitan...det ska börjas i tid!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0