100127

Så skööönt med sovmorgon idag! Inte för att jag kunnat sova så jättebra...har vaknat av att det låter som om taket ska slitas loss! Hujja vilket oväder! Jag skulle ju verkligen behöva ta mig till affären och handla lite mat men känns inte som att jag vill bege mig ut idag...Blir en innedag med städning och sånt nyttigt istället. Skruva ihop lite Ikea grejer också!

Igår vart det middag på Max för familjen lat...


Julia tyckte det var en jättebra idé i alla fall :)

På kvällen blev det bio Snabba Cash med girlsen.


 Helt ok film...jag som inte brukar gilla svenska filmer men nu har jag sett flera stycken på sista tiden. Den där Joel Kinnaman är ju som bra ;)


Nu ska jag leta mig nåt att äta så jag orkar börja med städningen!





Kommentarer
Lipan

Hon är så himla söt, gullunden!!! :D

2010-01-27 @ 14:38:29
URL: http://lipan.wordpress.com
Elli

Hon är himla lik sin pappa! Sötungen!

2010-01-31 @ 01:12:49
URL: http://eronille.blogspot.com
Moa

Åhhh gud vad hon är sööt! :D

2010-02-02 @ 08:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0