Helgen...

Vilken härlig helg det har varit! Fredagkväll vart det tacomiddag och pokerspelande med Marcus, Robert och Li, fantastiskt trevligt :D.
Lördagen bestod av shopping! Hittade massa fina grejer och billiga var dom :) Underbart! På kvällen var jag och Li på schlagerparty hos Marcus och Robert, det var ju äntligen dags för melodifestivalens första deltävling. Väldigt svagt startfält tycker jag men lika kul för det hade vi :) Blev utgång på Kafelino sen, riktigt najs kväll :D

Idag har jag ju däremot inte gjort mycket...nackdelen med festande är ju att man "slösar bort" dagen efter när man sover bort halva dan och är bakis...Nå jag mår bra ialla fall men är sjuuukt trött!




Kommentarer
Moa

Ah, vad trevligt det lat! :)

2010-02-09 @ 02:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0