Otursfamiljen



Idag är jag hemma tidigt från jobbet. Tobbe ringde mig vid kl 6 och sa att han ramlat och kan inte gå så jag måste hämta upp honom och Julia. Bara att åka iväg då...tur att jag jobbade med en annan assistent så jag kunde gå direkt. Skjutsade honom till sjukhuset och sen åkte jag hem för att mata och natta Julia. Som tur var så klarade sig lillgumman oskadd ( han bar på henne när han ramlade), Tobbe slängde sig på sida för att inte ramla över Julia så han slog höften mot marken. Nu väntar jag på att han ska ringa och berätta vad doktorn säger...Hoppas det inte är nå allvarligt! Får se hur det går med alla våra helgplaner nu då...






Kommentarer
Ingela

Usch då vad tråkigt :-( skönt att Julia klarade sig. Hoppas det inte är så farligt med Tobbe! Kram

2010-02-18 @ 21:49:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0