Min dag

Jaha ska man kanske slänga in ett inlägg här innan man börjar städa bort middagen och stupar i säng...

Anna ville att jag skulle blogga om min dag...den har inte varit rolig alls kan jag säga...Underbemannade på jobbet och mer folk än vanligt...ingen rolig kombination :P Så nu är jag trött trött trött...och inte har jag hunnit hälsa på Tobbe på sjukhuset heller :( Fick ju hem Julia i eftermiddag ( förövrigt det enda roliga idag :)) och svärföräldrarna åkte iväg till Pite så jag kunde inte åka iväg...Vill ju inte dra iväg en trött Julia när det är dags för henne att gå och sova. Tyvärr blev Tobbe inte så glad på oss men vi får hälsa på honom extra länge imorgon. Om vi har tur får vi kanske hem honom!

Hmm har inte så mycket att säga om min dag för jag har bara hunnit jobba och laga mat och nattat Julia :)



Kommentarer
Moa

Kämpa på, jag hoppas också att du far hem honom snart! :)

2010-02-24 @ 07:21:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0