100215

Igår när jag kom hem efter en förjävlig dag på jobbet så hade min kära karl städat och diskat här hemma och på bordet låg det två alla hjärtans dag paket till mig :D Snacka om att jag blev förvånad! Vi brukar ju inte fira den dagen...men himla glad blev jag såklart!
På kvällen blev det bio med Anja och Li. Vi kom på att det var en dålig idé, vi har ju alldeles för mycket att prata om och det går ju inte när man är på bio ;)

Idag har jag jobbat ett kortpass , så skönt som omväxling! Efter det mötte Tobbe och Julia upp mig på stan och vi lunchade och kollade lite i affärer. Fick med mig en smyckeshängare hem...får se sen om den passar in i walk-in closeten :)

Den har en härlig lila färg...som såklart inte blev lika bra på bild...


Appropå ingenting...så här underbart väder var det när jag åkte till jobbet imorse:






Kommentarer
Maria

Läcker smyckeshängare =) vilket rum blir Walk-in closet?

2010-02-16 @ 08:50:45
Lipan

Underbara väder! Den där solen bländar mig varje förmiddag på jobbet, lovely! :D

2010-02-16 @ 15:44:36
URL: http://lipan.wordpress.com
STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Hej! Gillar du hästar? - Kika gärna in på min blogg då som är Sveriges tredje största hästblogg!

2010-02-18 @ 19:32:15
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0