100203


På lördag smäller det!! Melodifestivalen 2010 drar igång! Som jag har längtat! Då blir det faktiskt partyyy...länge sen sist! Ny klänning måste införskaffas! Gärna skor också :D

Imorn blir det jobb igen :) nu har jag varit sjuk tillräckligt! Ska bli skönt att komma ut och se världen igen ;)
Borde börja natta mig så jag orkar upp...men råkade ju få sovmorgon till 12.43 "imorse" så är ju såklart inte trött än...har inte gjort mycket annat än sovit dom här dagarna jag varit sjuk så är väldigt utvilad nu.
Lilla Julia har sovit desto mindre...i natt så vaknade hon 00.30 och var vaken till efter 02.00 vet inte vad det var med henne...gissar på att tänderna bråkar. Hon har några nya på g...stackars liten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0