Fy faaaan...

...Vilken dag...Jag skulle åka till min syster och fira födelsedag idag men på väg dit ringer Tobbe och säger "Jag har kraschat bilen..." Jag: "Öööh nä du skojar"...Men tyvärr så var det på riktigt...så istället för att åka långt bort i skogen förbi Boden så stannade jag på Sunderby sjukhus...Som tur är så har han klarat sig bra, hade bara ont i ryggen och nacken direkt efter och fick ligga på en sån där spinal board tills röntgen visade att allt är ok. Nu har han inte ont nå mer, är bara lite öm men han får stanna över natten för observation. Voi voi nu är det slut på sportbilar! Som tur är håller han med mig :) Fast han lekte faktiskt inte med bilen när det hände i alla fall...
Undrar hur bilen ser ut, jag skulle vilja se den! Men enligt Tobbe så är den bara skrot typ...Himla tur att han klarade sig så bra! Två och en halv vecka hann han äga den bilen...Tack snälla söta Moa för hjälpen med Julia idag!

En ljuspunkt för dagen är ialla fall att syrran fått sin bebis nu...ÄNTLIGEN!! En liten pojke vart det! Hon som var så säker på att det var en tjej :D

Nu ska jag försöka äta lite, har inte ätit sen frukost i morse...



Kommentarer
Elli

Vilken tur att det gick bra med Tobbe ändå. Och grattis till att du blivit moster igen :) Å till en liten pojke dessutom!

2009-09-16 @ 19:54:08
Ingela

Hej sis. Så skönt att det gick bra med Tobbe. Ni får komma hit en annan dag. Och grattis moster igen :-) Kram

2009-09-16 @ 19:59:33
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Catrin

Usch vad hemskt! Pappa ringde och berättade igår.. NU måste det ju bara bli en familjebil istället!!

2009-09-17 @ 11:11:34
URL: http://catrinsegerlund.blogg.se/
Tobbe

Less på bilar nu. Har börjat titta lite på sporthojjar istället :)

2009-09-17 @ 15:01:07
URL: http://annli.blogg.se/
Emelie

Men huvvaligen vad läskigt! Skönt att han är oskadd. Skärpning Tobbe! Och grattis moster Anki!!! =)

2009-09-18 @ 16:17:22
URL: http://mlili.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0