090929

Oj nu har det varit dålig uppdatering...men jag har haft så fullt upp. Haft besök av Tobbes mamma, varit i Kalix några dagar, firat Tobbes 25 års dag, sprungit runt på affärer med Tobbes mamma och köpt bil :D + en massa annat...Men nu är det lugnt ett tag framöver...förutom min STHLMSRESA i helg! och Julias inskolning på dagis som börjar nästa vecka! HJÄLP...det betyder ju att jag snart börjar jobba igen...

Så här trevligt hade vi igår på eftermiddagen:


Middag på Allstar, riktigt najs :D



Kommentarer
Lipan

Hihi, snacka om att det händer grejer i livet nu! :)



Vilken mysmiddag det såg ut som! Mums!

2009-09-30 @ 11:29:39
URL: http://lipan.wordpress.com
Moa

Å vad spännande, du måste skriva om hur allt går, vill veta allt ;) Åh, vad stor hon blivit lilla Julia. Shit vilken middag, håller med Li :) Vi måste käka där när jag kommer hem i dec :)

2009-09-30 @ 20:49:37
Anki

Ja det måste vi absolut! :D

2009-10-01 @ 09:49:43
URL: http://annli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0