090921

Vilken helg jag haft! Party både på fredag och lördag! :D Riktigt skoj har vi haft det. Men nog var man seeeg på lördagen när man skulle festa igen och bara hade sovit typ 3 timmar på natten...Fattar inte varför jag har så svårt att sova när jag festat. Igår kunde jag inte heller sova mer än typ 2 timmar för Julia vaknade när jag kom hem på natten och tjorvade på ett bra tag..hon somnade väl efter 5 nångång och vaknade vid 8 igen och eftersom hon sov i våran säng så kunde inte jag sova så bra. Hon tar som upp all plats så jag ryms inte :D Så efter 2 timmars sömn så var det bara att stiga upp och förbereda resa till Happis och Ikea! Jag tänkte ju bara köpa nå smågrejer som ljus och sånt men som vanligt när Tobbe är med så blir det mycket mer än så, konstigt nog så är det han som driver på mig att köpa grejer :D

Blev lite grejer till WALK-IN CLOSET!!! 




Blir nog himla najs tror jag :D

Nu gäller det bara att fixa golv och tapeter och hyllor och allt annat :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0