090908

Ojoj nu är Idol säsongen igång :D Alltid lika kul att kolla på alla människor som tror att dom kan sjunga! :D Verkar vara en himla massa 16 åringar som går vidare än så länge...

Nu är jag less på denna envisa snuva som har bosatt sig hos mig! Bort bort bort! Jag måste ju ta mig ut på stan och fixa massa hemligheter juh :P Är sååå många som fyller år denna månad. När syrrans bebis behagar titta ut så blir det ännu en till födelsedag i september :)

På fredag kommer Moaaaaaaaaaaa hem! Jippi vad kul :D Då blire massa mys på stan och party och sånt trevligt med dom härliga flickorna. Längtar! Har varit en alldeles för lugn period på sista tiden. Varför kan inte alla vara lediga och umgås med mig??!! Inte för att jag heller är ledig nå länge till...möte med nya chefen på måndag! Spännande och se hur det här ska gå...Aaaaaaaaaaaaaaaahh ångest:P

Nu ska jag kolla lite film innan det är dags för Hell´s Kitchen säsongspremiär :)



Kommentarer
Ingela

Hihi jaa det är kul att kolla på alla som tror de är bra i Idol. Hon den första tjejen hade grymt bra röst! :-) Och hon som de sa WOW vilken stor röst i en liten tjej var också bra! :-) Ikväll blir det mera!

2009-09-09 @ 12:04:50
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0