Skrytblogg :D

Vilken lyxig natt vi haft! Julia har sovit från 19.55 till 08.25! Jag har inte behövt springa upp en enda gång! Man blir ju bortskämd :D Hon är så söt min lilla tös, hon har börjat dansa när man slår på musik...men hon dansar bara med armarna, hmm, MTV kanske har spelat för mycket hiphop åt henne :D
Det är så sött när hon går också, ser ut som en liten zombie när hon vaggar fram med utsträckta armar :D Och när hon är trött blir det vingligt, hihi.

Hon har lärt sig att skaka hand när man säger goddag också. Så duktig liten tjej!
Och så ett sista skryt...Hon har lärt sig att man ska gå ner från soffor och sånt med benen före och inte med huvudet :D



Julia äter själv :)

Voi voi hur ska jag klara mig utan henne hela långa helgen?!



Kommentarer
Ingela

Oj vad länge hon sov! :-) Lyxigt värre. Så duktig hon är lilla gullungen :-) Hoppas du får en kul helg i Sthlm!! Kram

2009-10-01 @ 16:17:47
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0