Kläääääder :D

Här kommer lite bilder på det jag shoppat :)














Lite grejer blev det ju :) Skorna syntes ju i förra inlägget så orkar inte fota dom igen...ni lär ju få se dom på mig i alla fall :D
Just ja, köpte ett par jeansleggins också men dom har jag på mig så dom får ni inte heller se bild på :P .
Maria frågade om jag köpt nånting annat än kläder och då kom jag ju på att nääe jag glömde som bort att man kan köpa smink och sånt :D hehe nå nästa gång får jag köpa det...och smycken!

Sen fick jag ju en present av kusin Magda som hon köpt i New York!


Me like ;D Ni kan ju gissa vad som var i...

Nu vill jag spara massa pengar och åka till New York!!! Fick se bilder därifrån och blev sååååå sugen! Någon som vill följa??



Kommentarer
Lina

JAG VILL FÖLJA!! Om jag handlar en gång till på H&M kanske jag får en guldbiljett till NY...



Åh, vad snygga kläder. Önskar att få se något in action på torsdag. Du kommer att vara såååå snygg i den lila (på bild 2 uppifrån), jag bara ser det!!!

2009-10-06 @ 18:51:51
Sara

Jag är med! Alla gånger...

2009-10-07 @ 07:44:45
Magda

Jag är alltid på en resa, jag kan bli guiden till alla bra ställen ;)

2009-10-07 @ 08:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0