091028



Då har man jobbat sina tre första dagar! Ojojoj vad jobbigt det har varit :P Jag valde ju fel vecka att börja jobba, höstlov=MASSA MASSA folk!!  Alldeles öm i kroppen är jag nu...nå snart blir man van igen. Nu är jag ledig i två dagar så då får jag vila upp mig...eller blir nog inte så mycket vila när man måste underhålla lilla gumman :) Hon är ju ännu sjukis lilla stackaren, men det känns som att det börjar bli bättre nu ialla fall.

Måste ta mig till stan snart och kolla ut nya glasögon, mina börjar haverera...kanske skulle satsa på linser :P Måste bara bli modig så jag vågar peta i ögonen!
Sprang på några affärer efter jobbet idag...såg mycket fina grejer! Vill shoppa nuuuuu :D

Fick höra roliga grejer om midgårds idag ;D





Kommentarer
Lina

Vad för roliga grejer??

2009-10-28 @ 22:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0