091023

Usch...jag mår inge bra...svinont i halsen...feber...bara det inte är svinis! Nä jag röstar för att det är dagisbakterier som varit i farten! Men jag har ju inte tid att vara sjuk! Sista dagarna innan jag börjar jobba vill jag ju inte slösa på att ligga utslagen på soffan :( Vill ju åka till syrran och gratta henne på 23 års dagen imorn!

igår var jag på assistentträff med citygänget. Känns bra att ha träffat dom innan jag börjar jobba. Vi hade lite möte och åt tacos och lekte lekar...jag, Annica, har SJUNGIT i SINGSTAR!! Det ni! Det trodde ni inte om mig va!?! Jag var till och med nykter juh! Jag är ganska imponerad av mig själv :D Tyvärr fick jag en låt som jag inte kan så bra :P Bra vibrationer - Kikki Danielsson, hade gärnat sjungit nån annan låt. Nå jag vann iaf mot tjejen jag sjöng mot :D hihi!

Stackars Julia fick 1 års sprutan i onsdags och det var inte populärt, på eftermiddagen blev hon hängig och gnällig och hade problem att sätta sig och sånt (Hon fick 2 sprutor, en i varje lår) och tillslut låg hon bara i famnen och grät och grät och grät...så synd om lilltösen. Feber fick hon också så vi gav panodil och då efter ett tag så blev hon gladare och då fick hon välling och sen somnade hon. Hon sov otroligt nog hela natten och var piggare på torsdagen, hade bara lite problem med benen och blev bättre och bättre under dan. Så idag har hon fått gå till dagis en stund för hon är redan less på att vara hemma :) Tur att hon gillar dagis så mycket!

Nu ska jag vila lite innan jag måste åka och hämta bilen...den har äntligen kommit till Lule :D



Kommentarer
Ingela

Trist att du blivit sjuk, hoppas du kryar på dig snabbt. Kram

2009-10-23 @ 10:39:55
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Catrin

Du måste bli bättre till imorgon!!! :)

2009-10-23 @ 11:12:12
URL: http://catrinsegerlund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0