091020

Undrar om det finns nån som har lika otur med bilar som vi...Tobbe och en kompis åkte till kåbdalis i lördags och vad händer då...jo dom kör i en grop så oljetråget går sönder på nybilen...*suck* Det var bara att ringa bärgare och frakta bilen till Luleå...tack för den! Får vi aldrig vara utan bilproblem?? Då vart man 3000 kr fattigare bara så där...Nu är den lagad ialla fall så får se när vi får hem den...vi fick mess imorse om att det bara var att hämta den men när vi kom till Mullers så visste ju ingen nånting om nånting..och sen visade sig att bilen var i Boden av nån konstig anledning. Dit hade ju inte vi tid att åka så får se hur vi löser detta. Jäklar vad halt det var ute idag förövrigt! Riktigt läskigt att åka bil... Jag hatar vintern!

Nå nu till något roligare...Vi har bytt sovrum här hemma, känns himla bra! Så nu är vi närmare Julia när hon vaknar på nätterna, skönt att slippa springa i trappan! Nu är det bara att fixa lite gardiner och tavlor och sånt så är det färdigt...blir ek, svart och lila tema :) Nu vill jag fixa resten av rummen också! Kanske får råd med det nu när jag börjar jobba igen.

Någon som har nå bra middagstips idag?? Jag har ingen fantasi eller inspiration på den fronten...blää.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0