091015

Igår fyllde min kära lilla tös 1 år! Så stooor hon har blivit...man kan ju inte kalla henne för bebis nåmer...Vi fick besök av min mamma, moster, syster med barnen (Wilma och Hampus), Lina, Li, Robert och Marcus. Riktigt trevligt! Julia vart nöjd med alla presenter...fast det roligaste var nog att få riva i presentpappret ;D Wilma och Julia lekte en massa, det var så kul att se när dom sprang omkring och skrattade! Julia var väldigt intresserad av lilla Hampus (1 månad gammal) hon skulle hela tiden känna på honom och "pratade" lite för högt bredvid honom så han började gråta :) så gulligt. Tårtan var ingen hit för Julia...hon ville inte ens smaka på den! Hon som annars äter på allt!

Idag har jag varit och hämtat jobbschemat...min fösta helg jag jobbar blir...NATTHELG! OMG! Jag är nervös redan nu! Jag måste fixa nya jobbskor också...nån som har tips på nå bra?

Vi avslutar med GRATTIS till Anna med familj som fick tillökning igår, en liten Neo blev det :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0