091012

Ännu en helg har passerat...alldeles för fort som vanligt! Nu är det bara två veckor tills jag börjar jobba..Just ja, skulle ju hämta schemat idag! Det hade jag ju glömt såklart...typiskt.

I helg har Sara varit på besök uppe i Luleå :D Så det blev tacomiddag, godricka och tjejsnack i lördags, riktigt najs! Vi beundrade Maria stoooora fulla sminkväska/låda...vad man nu ska kalla den :) Snacka om att jag är avis! Vill ha vill ha vill ha :D

Idag har vi äntligen fixat Julias födelsedagspresent :D Hoppas hon gillar den! Ojoj helt galet att hon redan är 1 år! Jag har då aldrig varit med om att ett år har gått så här fort :P
Nu i veckan fortsätter inskolningen på dagis...jag ska börja lämna henne en stund...ojoj spännande! Men det har ju gått så bra hittills så jag tror inte hon kommer bry sig om att jag inte är där :) Finns för mycket spännande att titta på där.
Nu har hon ju lärt sig att klättra upp i soffan själv...börjar bli farligt det här :P Får börja ha hjälm på henne och linda in henne i skumgummi eller nåt :D

Nää om man skulle ta och vila lite innan lillen vaknar...Vi steg upp kl 6 imorse...inte poppis hos mamma :P Har ju blivit bortskämd med att hon sover till 8 minst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0