091123

Då börjar den härliga lediga dagen gå mot sitt slut...den passerade alldeles för snabbt som vanligt! Jag är sjuuukt trött för jag somnade alldeles för sent igår och imorse vaknade den lilla prinsessan redan halv 7...men jag kämpar på och håller mig vaken nu för jobbar ju kväll i veckan...måste som ställa om dygnet lite :P Får, förhoppningsvis, en härlig sovmorgon imorn, Tobbe är pappaledig! Najs :)

Jag och Julia var och strosade runt på Storheden i regnet idag, mys :) Blev lite nya kläder åt lillen, hon har ju som växt ur sina gamla, och sen fika med Li. Jag längtar till jag har råd att shoppa åt mig! Får se om det blir några pengar över efter alla julklappsinköp sen i december, då kanske jag kan shoppa på mellandagsrean. Synd bara att det är så kaos på affärerna då...tycker inte om hysterin vid rean...Emma fixa så jag kan komma in ensam och shoppa före alla andra ;D Hihi!

Igår var det ju äntligen dags för New Moon på bio. Den var sååå bra! Längtar massor tills nästa film kommer! Hoppas det inte dröjer allt för länge.

Imorn ska min lilla älskling få spruta mot svinis, stackars liten, hoppas hon slipper nå biverkningar! Får se när jag får ta den då...har ju som aldrig tid och vet inte ens om jag får ta den ännu...

Nä nu ska jag läsa Cosmo (bibeln) och käka godis!




Kommentarer
Sara

Jag såg att nästa film har premiär i sommar i USA, så man kan ju anta att den kommer hit ungefär samtidigt. Det känns som en mindre evighet tills dess, men det hade ju kunnat vara värre :-P

2009-11-25 @ 07:51:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0