091113

Hmm ja det var ju då först nästa söndag vi ska på bio och se New Moon...men blir bio i alla fall den här söndagen :) Får se vad det blir för film då...

Äntligen är det fredag och dags för fredagsmyyyys! Måste ju mysa extra mycket för jag missade ju förra fredagen när jag jobbade. Har laddat upp med massa godsaker! Choklad, chips, dipp, grönsaker, Ben&Jerrys glass :D MUMS!! Idol ser vi ju såklart på. Blir nog Eddie som ryker ikväll :( bläää. Tycker inte om att folk ska åka ut!

Imorn ska jag hämta ut mina nya glasögon...spännande! Hoppas dom e bra! Sen blir det att åka till Anna och familjen och hälsa Neo välkommen till världen, det är då på tiden!!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan igen, är lite trött efter 45 timmars veckan....Moa jag fattar inte hur du orkar jobba så mycket som du gör!

Natti Natti



Kommentarer
Moa

hihi, inte jag heller! Jag är uppe i 80 timmar idag, har ca 10 timmar söndag sen är veckan min avklarad ;)



Kort på nybrillorna är ett krav! ;) Kram

2009-11-14 @ 01:40:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0