091104

*Host host host* den här förkylningen är vääääääääääääääääääääldigt envis! Jag blir tokig! Ligger och hostar halva natten och har massa ont i halsen :( Skönt att det är lite bättre på dagarna i alla fall! Fast jag låter ju som att jag är i målbrottet :D Borde kanske gå till vårdcentralen men dom har väl fullt upp så man inte får nån tid. Julia verkar lite bättre nu, hon snorar inte nå mer...men tempen ligger kring 38 grader hela tiden...lilla stackaren.

Imorn blir det att jaga nya glasögon, kollade synen idag och den hade inte blivit sämre :) skönt! Hopps Li kan hjälpa mig att hitta nå snygga...har lånat hem 3 par idag men vet som inte vad jag tycker...så himla svårt! 

Imorn på kvällen blir det att hänga gäng :D eller iaf med Emma, vet inte hur det blir med resten? Det var ett tag sen så det ska bli himla skoj!

Nä nu ska jag bosätta mig i soffan och kolla Greys anatomy! Är som trött av allt jobbande :P



Kommentarer
Elli

Glöm inte å kolla in favoptic.se :) Där finns det ju massa snyggt!

2009-11-04 @ 22:44:09
Sara

Kan du inte ta lite kort på dig i de olika bågarna så att vi här i andra änden av landet också får tycka till? :-)

2009-11-05 @ 13:07:18
Maria

Ja, bilder!! Vi som bor i andra änden av stan vill också se. :-)

2009-11-05 @ 18:36:49
Moa

Ja, bra idé! Bilder tack, vi i grannlandet vill också se ;) hihi

2009-11-05 @ 23:55:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0