Mitt i natten...

Igår var det födelsedagsfirande hos Li, riktigt trevligt :) Det bjöds bland annat på oooootroooligt goda chokladdoppade jordgubbar! *mumsmumsmums* Flickorna drack vin men jag höll mig till vatten :P Får se om jag lyckas med att avvänja Julia innan min födelsedag så jag kan dricka nåt alkoholhaltigt då...Kvällen avslutades på Max :D man måste ju hänga gäng där ibland och äta pommesmeny som en del små flickor runt 14 år, hihi! Får ju inte bli allt för vuxen juh.

Idag blev jag helt plötsligt sjuk, feber och snuva och massa ont i halsen :( inge roligt alls måste jag säga! Hoppas det är snabbt övergående för jag har då inte tid eller ork att vara sjuk...Sitter här nu mitt i natten och kan inte sova, väldigt konstigt med tanke på att jag brukar knappt hålla mig vaken efter kl 22 på kvällen...Borde ju verkligen passa på nu när Julia sover så bra men vad ska man göra...jag har legat i sängen sen typ kl 21 och vridit och vänt på mig, läst ut min  bok har jag också hunnit med..En shopaholic får en syster heter den. fjärde boken om shopaholic Becky...och än har hon inte lärt sig :D får se om det kommer fler! *Hoppas* Fast man blir ju lite upprörd när man läser böckerna när hon bara shoppar och shoppar fast hon inte har råd! Jag som trodde att jag hade problem med shoppingberoende :P

Nå nu ska jag väl försöka sova igen...Julia vaknar väl vid fem som vanligt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0