090519

Ja då var den en ny vecka igen! Dom bara rusar fram nuförtiden! Jag hinner inte med alls, snart är sommaren över och den hemska kalla vintern kommer tillbaka...Hujja!

Helgen bjöd på ESC party hos Marcus och Robert :D Riktigt najs såklart! Fina drinkar bjöds det på men jag verkar inte kunna dricka sånt nå mer :P smuttade på tre olika drinkar och alla smakade äckel! Inte likt mig :D Jag gick över till päronsoda istället, mycket godare! Får nog prova dricka cider nästa gång istället, min favorit jordgubb/lime *mums*


Killarnas inflyttningspresenter :)


Min fina cosmopolitandrink som ej gick att dricka :(


ESC FINAL!

Nu är det ett helt år kvar tills man får se ESC finalen igen! *suck*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0