090515

Ååååååååååååååååååå vilken sommarvärme det är idag :D Jag sitter på uteplatsen och myser! det är till och med lite fööör varmt här! Hur ska man kunna sitta här i sommar egentligen :P Får ta och installera en pool så man kan svalka av sig mellan varven :D *önskedröm*
Igår var jag duktig och krattade den lilla gräsplätten på framsidan, blev två stooora säckar löv! På den lilla plätten! Ska fixa baksidan imorn men har ju inga säckar kvar så det får väl bli en massa icapåsar istället :P
Såg lite eurovisionsemi också...jäklar vad måna sega trista låtar det var...men några var riktigt bra och som tur är så gick dom vidare.

Lite bebisskryt måste jag ju bjuda på också! Julia somnade själv i egna sängen igår kväll typ vid 22-22.30 och vaknade först kl 07.30 imorse :D:D:D Sååååå duktigt!! Måste ju säga att min boobi var himla glad att hon vaknade då för den höll på att sprängas! Hoppas det här håller i sig nu...fast hon får gärna börja somna tidigare på kvällen!

Nä nu måste jag nog gå och svalka av mig inne ett tag, fixa lite tvätt kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0