090513

Sitter vid datorn och njuter av lugnet, Julia sover gott ute i vagnen, härligt med tid för sig själv och tystnad ett tag! Julia håller på att få fler tänder så hon har varit jättejättegnällig i flera dagar...jag börjar vara ganska slut i huvudet nu. Nå imorn ska Tobbe stiga upp med henne så får jag vila lite i alla fall :) om jag nu kan det...Lär väl höra hennes skrik även om jag stänger dörren...det enda som duger för henne just nu är att vara i famnen så det är ganska svårt att få någonting gjort här hemma, men nu har jag hunnit slänga på en tvätt ialla fall, får försöka äta innan hon vaknar också.

igår vart det fika på stan med Maria, riktigt trevligt :) det var så länge sen sist! vi tog en runda på stan också trots att vi inte skulle köpa nåt, farligt farligt det där för såklart hittade vi massor av grejer vi vill ha :P typiskt! men vi var ganska duktiga på att hålla oss! Jag köpte bara en tvättpåse åt Julia :)

Har hittat ett par skor jag vill ha nu igen och såklart är dom ju slutsålda på webbshoppen! Kan man ha mer otur än mig!?!?! Nå måste ju kolla om dom finns kvar på affären i stan, jag kan ju ha tur...not likely!

Skönt att Malena gick till final i eurovision då blir det mycket roligare att se finalen :D Turkiet är riktigt bra också tycker jag!
 Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på lördag...borde kanske gå igenom min garderob och prova lite klänningar, hoppas inte mammamagen syns allt för mycket i alla :P Är inte riktigt redo för beach 2009 än känner jag, men men blir nog ändå inte att vara på stranden så mycket i sommar.

Nu ska jag fortsätta med min favoritslösyssla, spela harpan på datorn :D haha jag är besatt! Illa jag vet...borde ju göra nåt vettigare när jag har tid men orkar inte det idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0