090510

Söndag igen...tiden går så sjukt fort nu! Beror nog på att jag ska börja jobba igen snart :P Hur ska det gå!?!? Nå behöver ju inte tänka på det än då blir jag bara stressad...
Igår vart det en tur till Piteå, dom har snygga kläder där med! Trodde jag inte ;D Köpte lite fina grejer på Gina. Hann inte med nå många fler affärer för Julia vart hungrig och sen började det regna och eftersom vi är söta som socker så ville vi inte gå på stan mer då ;D Vi åkte till havsbadet och väntade på att Tobbe och grabbarna skulle bada färdigt istället.

Idag har vi promenerat i solen, varit på storheden en sväng och städat. Alltid lika skönt att ha nystädat hemma :)
Får se hur det går med sövandet av Julia idag :P Igår somnade hon först efter halv 3 på natten...inte populärt! Tobbe fick henne att somna för ett tag sen men nu är hon vaken och lessen igen, typiskt. Hon vill bara sova i famnen, vägrar ligga i sin säng. Så himla jobbigt! Hon blir sååå arg när man lägger ner henne.

Nä nu ska jag kolla lite tv innan det är dags för sängen.


Kommentarer
Ingela

Kul med lite shopping :-) Hoppas Julia bättrar sig med sovandet snart och vill sova i sängen. Kram

2009-05-11 @ 11:01:38
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0