090507

Klockan är 10:22 och min bebis sover ännu...! Fast kan ju bero på att hon somnade väldigt sent, typ mellan 23.30-00.00...Hon var en liten piggelina, ingenting hjälpte inte ens boobsen, väldigt ovanligt! Vi vaggade och matade och allt sånt och tillslut slog vi igång en film på bioduken och la henne bredvid oss i sängen och då låg hon där och snurrade och kollade lite på filmen och sen helt plötsligt så vände hon sig på sidan och somnade, it´s a miracle! :D Hon har typ aldrig somnat av sig själv tidigare.

Vad ska man hitta på nu medans man har lite tid för sig själv då?? Kanske fixa lite med Julias kläder, tvätta och ställa iordning nästa storlek så det e färdigt att börja användas. Eller kanske sitta i soffan och surfa runt på datorn...Eller äta frukost!

Jag hade tänkt beställa ett par skor häromdan men såklart är ju jag ute försent så det fanns bara kvar strl 40-41 :(:( så himla typiskt!! Varför ska jag alltid sega med sånt! Måste skärpa mig! så nu vet jag inte vad jag ska ha för skor i sommar...får väl leta vidare *suck*

Ååååååå nästa helg är det Eurovisionparty!!!!! Har längtat sååååå, ska bli så kul men tyvärr verkar det inte bli nå premiärdrickande för mig :P Såg ju fram emot att bli bjuden på goda cosmopolitans och andra goda drinkar. Måste komma på vad jag ska ha på mig också, inte lätt det där, speciellt inte när mammamagen inte vill ge med sig :P skulle ha varit kul me nå nya skor också ;D Men men får ju inte slösa allt för mycket pengar...

Nu verkar till och med Tobbe har vaknat där uppe....bara goungen kvar då :D Nå nu ska jag trycka i mig frukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0