Torsdag

Vi har varit på promenad och nu ligger Julia i vagnen och sover...väldigt ovanligt, hon brukar vakna direkt man kommer in annars...Det betyder att jag kan göra vad jag vill här hemma! :) problemet är bara att jag orkar inte göra annat än sitta i soffan och kolla Oprah ( Brad Pitt på besök där idag ;) ) och surfa runt på datorn, tråkigt värre, men jag är sååå trött så det får bli så idag. Lilltösen började leva om redan vid fyra i morse men lyckades få henne att somna om några gånger så vi steg upp vid 7. Det var lite jobbigt efter att ha blivit bortskämd med tre sovmornar i rad ( måste tvinga Tobbe att stiga upp med Julia snart igen! )  :P Inte för att jag fått sova nå mycket längre, bara typ två timmar sen är det matdags för Julia igen. Längtar till den dag jag får sova till 11 eller nå sånt!

Ska bli spännande och se om jag kan fara på bio nästa fredag :) vill ju inte missa shopaholic filmen! Hoppas den är lika bra som boken.



Kommentarer
Catrin

Du måste kunna se filmen! ;)

2009-03-13 @ 19:35:20
URL: http://catriiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0