Isglass och annat...

I torsdags kom kära kusin med flyget från sthlm så jag och Julia var och hämtade hit henne. På fredagen GICK vi till stan! Det var ganska så långt och KALLT! Våra lår var som isglassar när vi kom fram till kära MCM :) Fick sitta där länge för att tina upp :P Gick på några affärer sen men det vart lite jobbigt för min söta lilla tös har fått för sig att hon inte vill ligga och sova i vagnen när man är på stan så vi fick BÄRA henne och det var väääääääldigt jobbigt!! Hon väger ju massor :) Jag har faktiskt haft träningsvärk i armarna efter det och även i benen efter promenaden...illa!

I helg har jag och Julia varit i Kalix och hälsat på en massa människor :) Det var kul och Julia var inte blyg för nån! Så skönt :) blev bara lite rädd för kusin Wilma när hon nös, hehe. Wilma blev lite avis när Maria höll Julia så hon sa "Julia ska åka hem nu" och "Hon vill inte" (bli buren) :D hihi så gulligt.
Fick äntligen se Catrins fina pålle Zhai :) Längtar tills jag får prova rida den! Blir så skoj när pållarna är i Kattis i sommar, då ska jag vara där massor och rida Sunny och kanske Zhai också om jag får ;)  

Nu ska jag kolla Gossip girl!


Kommentarer
Catrin

Haha, Wilma är svartsjuk, får se hur det går sen när hon får ett syskon då! :P Såklart du får rida Zhai, när du vill! ;)

2009-03-02 @ 15:40:33
URL: http://catriiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0