Shoppingmåndag

Idag har vi sprungit på stan med dom söta flickorna och söta Noel :) Hittade lite grejer, konstigt nog inga bebiskläder den här gången! Jag var ego idag ;) Blev tyvärr inga skor...får ta det när jag fått pengar igen. 
Julia var inte alls blyg idag :) himla skönt! Men precis som förra gången ville hon ju inte ligga i vagnen efter fikapausen så mina nannys fick bära henne medans jag shoppade, hihi måste nog skaffa en nanny på heltid! Nå tillslut somnade hon i vagnen ialla fall, blir ju trött av att titta på så mycket roliga saker. Hon vaknade som vanligt när vi kom hem igen, nu ligger hon på golvet och ser ut som om hon försöker krypa, rumpan är högt upp i luften :D gulligt värre! 
                         


Kommentarer
Ingela

Snart kryper hon omkring lilla gullungen :-)

2009-03-16 @ 17:25:57
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Catrin

Anställ mig som nanny! ;)

2009-03-17 @ 12:20:30
URL: http://catriiiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0