Onsdag

Nu vill jag ha sommar! Fast om jag måste jobba i sommar vill jag inte ha det...då går vi direkt till hösten! Nåväl OM jag får vara ledig i sommar så blir det nog att vara i Kattis en hel del :) sola, bada och rida en massa! Kanske tar en tripp till Stockholm också, det börjar ju vara tradition.

I helg är det dags för melodifestivalfinal! Jag har ingen favorit, väldigt ovanligt...nå bara inte Ugglas vinner så är jag nöjd!

Nu måste jag ta hand om en skrikande bebis...får skriva bättre nästa gång!


Kommentarer
Elli

Jag vill oxå ha sommar! Var ute på balkongen en sväng idag och det var ju sååå varmt och skönt i solen... Nu kan all snö försvinna på en gång :) Å jag håller med dig om melodifestivalen, bara inte Ugglas vinner! Kram till er

2009-03-12 @ 11:36:52
URL: http://snigel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0