090318

Idag e jag tröttare än tröttast! Halv 6 imorse tyckte lilla piggelina att det var dags att stiga upp! Sen har hon ju även levt om en massa under natten så det har då inte blivit många timmars sömn för mig...Himla skönt att det är Tobbe som ska stiga upp med henne imorn. Han får nog prova mata henne med ersättning då så jag får sova lääänge!
Får se hur det går att hålla sig vaken på bio på fredag, jag brukar ju knappt kunna hålla mig vaken efter kl 22 på kvällarna så det blir tufft ;) Men ska bli kul att få lite egentid och göra nå annat än sitta hemma!

Får se vad helgen bjuder på då...Jag funderar på att dra till Kalix för Tobbe ska nog iväg och åka skidor igen. Mycket roligare att umgås med syrrorna än att sitta här då :)

Nu är det frukostdags!


Kommentarer
Maria

Wilma har oxå stigit upp före goko idag, 25 över sex började hon o snacka en massa =)

2009-03-18 @ 08:45:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0