Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 32 :P
2. Vem var den sista du träffade? Tobbe som ligger bredvid mig
3. Hur lång är du? 161 långa cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Ringaren i Notre Dame
5. Vem ringde du senast? Tobbe
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Det går bra!" till Emma
7. Vad är dagens planer? Slappa i Piteå
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på vem det är till. Mina närmsta vänner är de enda jag tycker om att prata i telefon med. Har någon slags telefonfobi eller något, så jag sms:ar alltid.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I lördags
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? Halv 11 :D
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja tror inte det...
14. Vilken är din favoritplats? Kattilasaari
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm vet inte riktigt...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På max hahaha :P
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker!
18. Vem fick dig att skratta senast? Julia :D
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jooo
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I hotpants och linne
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, alldeles för många gånger :P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jo men väldigt blyg...
27. Vilken är din favoritglass? Choklaaaaaaad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa kombi, shoppa, betala bort lån... 
29. Tycker du om kinamat? Jadå
30. Tycker du om kaffe? Näää hujja
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på höger sida
33. Kan du spela poker? Japp
34. Tycker du om att mysa? Helt klart!
35. Är du en beroendemänniska? ???
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Jepp
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool...varmare vatten där!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläääääder :D
42. Äger du dyra smycken? Nä bara billigt skräp, nästan ialla fall
43. Har du någon gång testat narkotika? Nä hujja!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Cola Zero
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj vad svårt...
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på knäet sen jag skulle lära mig cykla.
47. Vad har du för ringsignal?  Everytime we touch med Cascada
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej
49. Flirtar du mycket? Nej, jag är blyg när det gäller sånt :)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen än...
51. Kan du byta olja på bilen? Nejnej!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag kör så lugnt :)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Shopaholic får en syster
54. Läser du dagstidningen? Jepp
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Haha diggar till musiken ibland för att roa Julia :D
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Julias matschema när hon skulle vara hos farmor
59. När var du i kyrkan senast? På Julias dop
60. Vilka personer utmanar du? Alla som ser den här listan :)


Kommentarer
Catrin

Jag vill se bilder från Western Farm!!! Om du hade bild på ponnyn du red?!

2009-06-11 @ 14:35:04
URL: http://catriiiin.blogg.se/
Anki

Jag ska fixa! Emma skulle ge mig bilder :)

2009-06-11 @ 21:13:33
URL: http://annli.blogg.se/
Ingela

Det blev inget wf för mig då jag var tvungen att fara hem och ta medicin pga allergin :-(

2009-06-15 @ 17:54:14
URL: http://ingela1975.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0