090624

I måndagskväll kom vi hem från Husum, alltid lika trevligt att vara där :) Synd bara att midsommarafton var så himla kall! Satt och huttrade hela kvällen, hade ju glömt packa med vinterkläderna för jag trodde det var sommar....så fel man kan ha. Julia tyckte också om att vara hos sina faddrar, hon blev sååå ompysslad av alla där. Dom nästan slogs om vem som skulle hålla henne hehe :D och som tur var så var hon inte blyg för nån! Vi var in till Övik på måndagen och shoppade lite och åt på Burger King, första gången jag åt där...Max är fortfarande godast! Hemresan var ingen höjdare för en viss liten dam tyckte det var såååå tråkigt att åka bil så hon bara gnällde och gnällde heeeela resan, så himla jobbigt! Tur att vi inte åkte ända till Sthlm det hade jag inte orkat med :P

Igår var jag hemma och lekte med Julia hela dagen sen på kvällen kom Emma och plockade upp mig så drog vi till Max och åt smarrig lyxshake och umgicks med Moa och Li också. Vi tog en biltur och hälsade på Lis fina häst. Ojoj vad avis jag är ;) Sen körde vi runt och kollade på fina hus, jag vill va rik!!!!!! Kom hem efter tolv nån gång och då var det sängen som gällde, jag är inte van att vara uppe så sent haha...

Idag fick jag skööön sovmorgon till kl 11 :D inte illa! Sen kom Li hit med go frukost, mycket najs :D Efter frukosten började vi slinga mitt hår, så nu är jag ganska ljushårig, och sen vart det solning för hela slanten för nu är ju äntligen sommaren och värmen här!! Så himla skööööönt!! Låg och stekte oss några timmar och Moa kom också, sen vart det shopping på stan...eller skulle bli det men hittade ju inga bra kläder...typiskt! Slänge ihop en go kycklingsallad till middag och sen vart vi alla trötta så då åkte flickorna hem och jag nattade Julia, som såklart inte tyckte det var dags att sova så det tog typ en timme innan hon somnade...åh hon är så söt, idag har hon börjat suga på nappen :D helt plötsligt fattar hon vad den är till för men nu känns det ju lite onödigt att hon börjar med det...men det är ju så sött så man vill ju inte ta den ifrån henne.

Nu ska jag nog ta och läsa en bok eller nåt sånt innan det är sovdags.



Kommentarer
Catrin

Bara lill-moster hon är rädd för:( Jätte kul :P

2009-06-24 @ 22:24:27
Anki

Hon kanske har blivit oblyg nu :) Kommer ni på söndag så får vi se :)

2009-06-24 @ 22:28:40
URL: http://annli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0