090721

Nu var det verkligen länge sen jag bloggade...har som ingen inspiration alls...tråkigt värre. Idag matchar verkligen vädret mitt humör, regningt och grått och trist ute...Den enda ljuspunkten jag har att se fram emot är en heldag med tjejerna imorgon, det ska bli såååå kul :D Shopping och fika på dagen och fest på kvällen! Me like! Btw Moa du får INTE åka iväg...bara så du vet!

Tror jag måste ta tag i städningen här hemma idag, ser hemskt ut! Julia har hällt ut ALLA sina leksaker på golvet och sen struntar hon i dom...Just nu duger inga leksaker alls, om nu inte nån försöker leka med nån av dom då är dom helt plötsligt intressanta :) Det enda hon vill göra nuförtiden är springa runt vardagsrumsbordet varv efter varv :D och klättra på sin disneyfilmsbox :D

Ojoj nu står det på kuriren.nu att det nog blir en ny Midgårdsrestaurang...hoppas verkligen att det stämmer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0