Torsdag

Klockan halv 6 imorse tyckte Julia att det var dags att stiga upp...behöver jag säga att jag INTE höll med henne :P Lyckades ialla fall roa henne ett tag så vi steg upp vid 9 istället, fast vi sov ju inte mycket däremellan...vi somnade på soffan vid halv 11 sen och sov till halv 1 nästan :) Skönt! Efter det var vi på babymassage, trodde inte hon skulle tycka om det men hon låg då helt snällt under tiden blev kinkig först efter vi var färdiga...försökte starta bebiskör, som tur var så nappade bara en bebis :D

Längtar till lördag när vi ska gå på stan! Hoppas det finns nå fina kläder så jag får shoppa lite, har ju inte shoppat på jätte jättelänge! Måste införskaffa kläder till Julia också, har inte så mycket kläder i nästa storlek...
Oj såg precis att H&M börjat med sängkläder och handdukar och sånt, coolt :)

Nu brukar ju jag och Julia ta oss en tupplur men eftersom vi sov tidigare så blir det nog inte så, jag känner mig pigg och Julia verkar då inte trött heller...hoppas inte det betyder att hon pausar senare och sen rockar loss hela natten :P



Kommentarer
S

Vad kul att det gick bra med bebismassage.

Ha så skoj på lördag, hoppas du hittar mycket fint åt både dig och Julia!

2009-02-20 @ 11:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0