Sooooool! :)

Underbart väder ute idag! Hela familjen tog sig ut på en välbehövd promenad till affären, riktigt skönt :) Jag klarade att gå hela vägen fram och tillbaka utan att få ont i benen den här gången..haha men snacka om att jag är otränad, klarade mig knappt upp för backarna med vagnen! Tobbe skrattade gott åt mig och kallade mig för gammal tant :P När vi kom hem så skottade jag lite på gården till och med...bonuspoäng tycker jag ;) 
Nu är jag och lillgumman ensamma hemma igen, lika trist som vanligt...Har en byrå som är under uppbyggnad men går som liiiite segt när man har en liten Julia att roa samtidigt...behöver städas också för nu när solen tittar fram så syns allt damm på hyllorna, typiskt!

Vad ska man hitta på i helg då? Tobbe ska som vanligt iväg och åka skidor...kanske får dra iväg nånstans så jag och Julia slipper sitta hemma själva. På lördag måste jag ju se melodifestivalen ialla fall :) Tyckte det var dåliga låtar förra deltävlingen så hoppas dom är bättre den här gången, vill ju inte behöva skämmas över vårat bidrag i eurovision sen ;)

Nä nu ligger det en bebis och sparkar på mig och tycker att jag är tråkig så måste hitta på nåt att roa henne med :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0