Svinis

Idag har jag tagit sprutan mot svinis! Det gjorde inte ens ont :D Nu väntar jag med spänning på att se om det blir nå biverkningar...slipper helst sånt, har alldeles för mycket att göra i helg när jag är ledig! Dop på lördag och adventsmys på söndag. Ska hinna med att baka pepparkakor då tänkte jag...
Imorgon kommer svärmor upp från storstan och ska bo hos oss i några veckor så nu har vi storstädat huset...det var på tiden!

Nu är det strax sängdags så man orkar jobba imorn...Ooo idolfinalen är ju imorn! Spännande :) Äntligen är jag ledig på fredagkvällen så jag kan ha fredagsmys!



 



Kommentarer
Elli

Skönt att få vara ledig en fredagkväll för en gångs skull :) Hoppas ni får en riktigt bra fredagsmyskväll :)

2009-12-11 @ 17:00:04
URL: http://eronille.blogspot.com
Elli

Hoppas du får en trevlig fredagsmyskväll trots den där dumma svinissprutan. Kram

2009-12-11 @ 18:33:04
URL: http://eronille.blogspot.com
Emma

typiskt att du skulle bli dålig då du äntligen är ledig!! :( hoppas du får en bra helg iaf :)

2009-12-11 @ 19:23:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0