091219

Nu har jag blivit vääääldigt slö på det här med att blogga...skyller på jobbet! Orkar inte med nånting när jag kommer hem :P Så nu har jag snott en liten lista i brist på fantasi :D

DAGENS VILL HA: Money money money!
DAGENS KLÄDSEL: Svart/grå leggins och lila lång stickad tröja..eller maxkläder mesta delen av dan..
DAGENS SMINK: Hann inte kleta på nå smink imorse :P
DAGENS FRISYR: Typ "mössfrisyr"
DAGENS HÄNDELSE: Sålde 12500 en timme idag...rekord för mig. Råkade duscha Julia med kläderna på :D
DAGENS LÅT: Halleluja...
DAGENS PLANER: Soooova :)
DAGENS SAKNAD: Saknade Julia hela dan!
DAGENS DUMMASTE: Duschade Julia med kläderna på!
DAGENS DROG: Fanta Exotic
DAGENS ROLIGASTE: Att komma hem till Julia som kommer springande och vill kramas :)
DAGENS FAVORIT: Julia såklart! (tjatigt värre :D)
DAGENS KÖP: MAT!
DAGENS HUMÖR: Glad och nöjd :)...trots jobb hela dan.
DAGENS ORD: "ata" eller "ak" (Julias ord). Eller kanske "chop chop!"

Nu är det sängdags, måste vara tiiidigt på jobbet så jag hinner öppna innan vi har glöggfrukost!








Kommentarer
Maria

Lite trött kanske? tänkte när julia fått duscha med kläderna på =0)

2009-12-20 @ 18:51:26
Sara

Skrattade gott då jag läste om Julias dusch :-) Hade jag barn skulle jag kunna göra precis samma sak! /Förvirrade Sara

2009-12-20 @ 20:23:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0